OSYSTEM Order 4.0

Nyheter i version 4

Ta kontroll över leverantörsbeställningarna!

[Logo] De flesta organisationer kan minska kostnaderna och öka produktiviteten genom att förbättra hanteringen av inköp och beställningar. Med OSYSTEM Order kan ni snabbt och enkelt:

[Användarvy]

I vyn över aktuella order ser användarna direkt hur långt beställningarna har kommit: registrerat, beställt, levererat och så vidare.

Inköparna uppdaterar enkelt beställningarna genom att bocka för aktuell status.

Förenkla och förbättra inköp

[Informationsflödet i OSYSTEM Order]

Funktioner

Med OSYSTEM Order får ni möjlighet att förenkla beställningar och pressa kostnaderna. I systemet ingår bland annat:

[Sökformulär]

De flexibla sökfunktionerna gör det lätt att exempelvis hitta gamla order och kopiera.

För förhandlingar med leverantörer är det enkelt att plocka fram inköpsstatistik och totalt ordervärde.

Speciallistor som till exempel alla inköp för ett projekt eller alla miljöfarliga produkter plockas enkelt fram: Bara att bocka för och trycka Sök!

Flexibel och säker teknik

Kontakta OSYSTEM på sales@osys.se eller 046 37 01 24 för mer information, kundreferenser och en demonstration.